mandag den 24. september 2012

I'm back ;)

Hey guys, jeg har besluttet mig for at gøre mere ud af min blog, men dog kan jeg ikke love at jeg skriver hver dag da min computer er til rep. :( Jeg savner den bare såååå meget... Det er så trist, jeg vil prøve at lave en masse om på min blog, så den bliver federe, og så vil jeg prøve og huske at skrive hver dag, men skriv gerne forslag til hvad i vil høre om :) Om det bare er om min hverdag eller om det er outfits eller hvad fuck det nu kan være ;) Det er en blog i skal kunne lide at læse, og som jeg har lyst til at skrive om :D
Her er et billed af hvordan jeg sidder lige nu, og laver stil... Det er godt nok kedeligt :O Skal skrive en filmanmeldelse og jeg har virkelig ingen idé om hvilken film jeg skal skrive om o.O I må meget gerne hjælpe :P
 
 
XOXO - Panda <3

1 kommentar: