lørdag den 29. september 2012

I dag har været en super dag ! Først stå tidligt op og sige farvel til kæresten, som skulle ud og arbejde, og så hygge med mor og far :) Så som så længe ventet, skulle vi ud og hente min computer ! Nu har jeg en computer igen, så kan blogge oftere ! :D Efter jeg havde hentet min computer, skulle jeg til ridning.. Fik en lille hest, som jeg ikke havde reddet før og først tænkte jeg oh no jeg magter ikke ride en lille pony, men så da vi red og jeg havde vist min hest at det var mig der bestemte, så var den rigtig dygtig ! Efter ridning, hjem og rodde med den nye computer :D Den er lækker ! Efter at have roddet med computeren, skulle jeg hjem til kæresten og lave lækker aftensmad .. MUMS FILLIBABA <3 Elsker mexicansk ! Og så har den bare stået på hygge med sviger familien, og kærestens dejlige fætter, og self kæresten :*
Nu er det kun kæreste tid !
God aften til jer alle ! ;)

- xoxo Panda <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar